Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (5) Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Modificarea setărilor echipamentului de pe calculator. Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother.
Copiere (17) Calitate slabă Copierea pe ambele feţe ale hârtiei (copierea faţă-verso) Copierea unui card de identitate Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Mărirea sau micşorarea imaginilor copiate Ondulată sau vălurită Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (28) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înlocuiţi cartuşul de toner. (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex Aliment. manuală (Manual Feed) Auto-diagnostic Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Cilindru! (Drum !) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Detectare imposibilă (Cannot Detect) DimensNeconc (Size Mismatch) Document Blocat (Document Jam) Eroare cartuș Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Imprim.Impos. XX (Print Unable XX) Memorie insuf. (Out of Memory) Nepotrivire tip media sau nepotrivire media(Media Type Mismatch sau Media Mismatch) Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare "Offline". Primesc în continuare mesajul de eroare „Replace Drum” sau „Drum End Soon” după ce înlocuiescunitatea de cilindru cu una nouă. Scanare impos. XX (Scan Unable XX) Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Toner consumat (TONER ENDED) Toner greșit (Wrong Toner) Mai mult
Fax (14) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Linux (11) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (19) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (18) (Video) Foaia de hârtie se blocheaza in tava de ieșire. (Video) Hârtia este blocată în interiorul aparatului. (Video) Hârtia este blocată în spatele aparatului. (Video) Hârtia este blocată în tava de hârtie. (Video) Hârtia este blocată în tava duplex (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Alimentarea documentelor în Alimentatorul automat de documente (ADF) Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Document Blocat (Document Jam) Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Documentul este blocat sub capacul pentru documente După terminarea hârtiei din tava selectată, echipamentul Brother imprimă pe un format diferit și tip diferit de hârtiedintr-o altă tavă. Imagine înclinată Încărcarea hârtiei în tava de hârtie Îndepărtaţi bucăţile mici de hârtie blocate în unitatea ADF Ondulată sau vălurită Mai mult
Imprimare (47) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Anularea unei acţiuni de imprimare Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Calitate slabă Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cute pe plicuri Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Fixare slabă Fundal gri Imagine înclinată Imagini dublate Imprimare cu goluri Imprimarea automată în format broșură (Windows) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei (imprimare duplex automată). Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați pe plicuri, etichete sau hârtie groasă din fanta de alimentare manuală. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Ondulată sau vălurită Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Totul negru Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Scanare (35) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încerc să folosesc un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu aparatul sau descărcat de pe Internet și nu pot scana de peWindows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 sau Windows Server2022. Alimentarea documentelor în Alimentatorul automat de documente (ADF) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încărcarea datelor scanate pe un server FTP Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Primesc un mesaj de eroare când încerc să configurez setările driverului de scanare TWAIN. (Windows XP/WindowsVista/Windows 7) Salvarea datelor scanate într-un folder ca fişier PDF Salvarea datelor scanate într-un folder sub formă de fişier PDF utilizând modul avansat al ControlCenter4 (Windows®) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter4 Modul rezidenţial (Windows®) Scanare către fişier ataşat e-mail Scanare către un fişier text editabil (OCR) Scanarea către fişier ataşat de e-mail utilizând modul avansat ControlCenter4 (Windows®) Scanarea către un fișier atașat la un Email folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea folosind Nuance™ PaperPort™ 14SE sau alte aplicații Windows Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document în Windows 8 și Windows 10 Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Mai mult