Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (7) Activarea funcţiei de blocare a setărilor Configurarea funcţiei Secure Function Lock 3.0 (Blocarea securizată a funcţiilor 3.0) folosind Web Based Management Configurarea modului public pentru Secure Function Lock 3.0 Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Scanarea folosind Secure Function Lock 3.0 (Blocarea securizată a funcţiilor 3.0) Schimbarea parolei de blocare a setărilor Setarea parolei de blocare a setărilor
Cloud (3) Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (10) Îndoită sau vălurită Copierea pe ambele feţe ale hârtiei (copierea faţă-verso) Copierea unui card de identitate Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Culorile sunt șterse sau neclare pe întreaga pagină Densitatea culorii este neuniformă pe lățimea paginii. Dispersia tonerului sau petele de toner Imagini dublate Mărirea sau micşorarea imaginilor copiate Pete albe Mai mult
Mesaje de eroare (41) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. PF Kit xx (Replace PF Kit xx) Înlocuire cuptor (Replace Fuser) Înregistrare sau Înregistrare eşuată (Registration sau Registration failed). (Video) înlocuiți cartușul de toner 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Life End" sau "ReplaceToner". Avert.cutie WT (WT Box End Soon) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Calibrare sau Calibrare eşuată (Calibrate sau Calibration Failed sau Calibration). Capac deschis (Cover is Open) Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum" (Înlocuire cilindru), "Drum End Soon"(Cilindru pe terminate) sau "Drum Stop" (Oprire cilindru) după ce am înlocuit unitatea cilindru cu unanouă. Curând exp. cureaua (Belt End Soon) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. DimensNeconc (Size Mismatch) Document Blocat (Document Jam) Eroare cartuş Eroare Toner Fără hârtie/fără hârtie T1 Fără toner (No Toner) Hârtie mică Hârtia este blocată în fanta de alimentare manuală Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată sub tava de hârtie Hârtie scurtă (Short Paper) Impr Impos ## (Print Unable ##) Înlocuirea unităţii de cilindru Înlocuiţi cutia pentru deşeuri de toner Înlocuiţi unitatea de curea Lipsă curea (No Belt Unit) Lipsă toner rez. (No Waste Toner) Memorie plină/Mem.dt.imp.pl. (Out of Memory / Print Data Full) No Paper MP (Lipsă hârtie în tava multifuncțională) Oprire cilindru (Drum Stop) Scanare impos. ## (Scan Unable ##) Toner scăzut (Toner Low) Mai mult
Fax (7) Îndoită sau vălurită Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Culorile sunt șterse sau neclare pe întreaga pagină Densitatea culorii este neuniformă pe lățimea paginii. Dispersia tonerului sau petele de toner Imagini dublate Pete albe
Linux (14) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (10) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (17) Îndoită sau vălurită Alimentarea documentelor în Alimentatorul automat de documente (ADF) Alimentarea hârtiei în Tava de hârtie. Cute pe plicuri Document Blocat (Document Jam) Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Documentul este blocat sub capacul pentru documente Hârtia este blocată în fanta de alimentare manuală Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava de ieşire a hârtiei Hârtia este blocată sub tava de hârtie Încărcarea şi imprimarea hârtiei în fanta de alimentare manuală Încărcarea şi imprimarea pe plicuri în fanta de încărcare manuală Încărcați și imprimați etichete folosind fanta de alimentare manuală Îndepărtaţi bucăţile mici de hârtie blocate în unitatea ADF Mai mult
Imprimare (44) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Îndoită sau vălurită Anularea unei acţiuni de imprimare Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Calibraţi ieşirea culorii Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Configurarea Stocare jurnal de imprimare în reţea utilizând Web Based Management Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Culorile sunt șterse sau neclare pe întreaga pagină Cute pe plicuri Densitatea culorii este neuniformă pe lățimea paginii. Dispersia tonerului sau petele de toner Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Imagini dublate Imprim în principal documente alb-negru. Cum pot opri utilizarea cartușelor color când imprim? Imprimare Securizată (Mac) Imprimare securizată (Windows®) Imprimarea în format Poster (Windows) Imprimarea automată în format broșură (Windows) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei (imprimare duplex automată). Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea securizată a documentelor utilizând SSL/TLS Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii orizontale colorate apar pe pagina Lipsesc linii subțiri din imagini Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pe pagină apar dungi sau linii verticale albe. Pe pagină apar dungi sau linii verticale colorate. Pete albe Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Reglați setările de culoare utilizând setarea personalizată din driverul imprimantei Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (28) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încerc să folosesc un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu aparatul sau descărcat de pe Internet și nu pot scana de peWindows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 sau Windows Server2022. Alimentarea documentelor în Alimentatorul automat de documente (ADF) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Configurarea unei scanări către un profil SharePoint® Configurarea unui profil de Scanare către FTP Configurarea unui profil de Scanare către reţea Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Salvarea datelor scanate într-un folder ca fişier PDF Salvarea datelor scanate într-un folder sub formă de fişier PDF utilizând modul avansat al ControlCenter4 (Windows®) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter4 Modul rezidenţial (Windows®) Scanare către fişier ataşat e-mail Scanare către un fişier text editabil (OCR) Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea către fişier ataşat de e-mail utilizând modul avansat ControlCenter4 (Windows®) Scanarea către un fișier atașat la un Email folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea folosind Nuance™ PaperPort™ 14SE sau alte aplicații Windows Scanarea folosind Secure Function Lock 3.0 (Blocarea securizată a funcţiilor 3.0) Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Mai mult