Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (8) Înregistrarea unui card IC pentru autentificarea utilizatorilor în Secure Function Lock Care sunt funcțiile echipamentului și pot administratorii să restricționeze accesul pentru utilizatori? <Restricționareafuncțiilor și instrucțiuni pentru administratori> Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Modificarea setărilor echipamentului de pe calculator. Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Restricționarea funcțiilor disponibile pe echipamentul Brother și a numărului de imprimări. Restricționarea modificării setărilor de pe echipament pentru utilizatori.
Cloud (2) Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Imprimare prin Cloud
Copiere (5) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Îndoită sau vălurită Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Pete albe
Mesaje de eroare (32) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Înloc. PF Kit xx (Replace PF Kit xx) Înlocuire cuptor (Replace Fuser) Înregistrare sau Înregistrare eşuată (Registration sau Registration failed). 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Life End" sau "ReplaceToner". Avert.cutie WT (WT Box End Soon) Calibrare sau Calibrare eşuată (Calibrate sau Calibration Failed sau Calibration). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Condensare (Condensation) Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum", sau "Drum End Soon" sau "DrumStop" după ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă. Curând exp. cureaua (Belt End Soon) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Eroare Tava 2 / Eroare Tava 3 / Eroare Tava 4 Eroare toner (Toner Error) Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată sub tava de hârtie Impr Impos ## (Print Unable ##) Inlocuire laser (Replace Laser) Înlocuirea cartuşului de toner Înlocuiţi cutia pentru deşeuri de toner Înlocuiţi unitatea de curea Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Oprire cilindru (Drum Stop) Pe Status Monitor apare "Offline". Toner scăzut (Toner Low) Mai mult
Fax (6) În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Îndoită sau vălurită Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Dispersia tonerului sau petele de toner Pete albe
Linux (12) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Mai mult
Mobil (17) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (11) Îndoită sau vălurită (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată sub tava de hârtie Încărcarea hârtiei în tava de hârtie Încărcarea hârtiei în tava multifuncţională (tava MF) Încărcarea şi imprimarea etichetelor utilizând tava MF Încărcarea şi imprimarea pe plicuri utilizând tava MF Mai mult
Imprimare (49) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . În mod periodic, de-a latul paginii densitatea este neuniformă. Îndoită sau vălurită Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anularea unei acţiuni de imprimare Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce este Storage PC Print Data (Salvarea datelor de imprimare de pe PC) folosind Active Directory®? (Windows) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Culoarea imprimată nu are calitatea așteptată. Culorile sunt șterse sau neclare pe întreaga pagină Dispersia tonerului sau petele de toner Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Efectuarea calibrării pentru a îmbunătăți densitatea culorii Imprim în principal documente alb-negru. Cum pot opri utilizarea cartușelor color când imprim? Imprimare Securizată (Mac) Imprimare securizată (Windows®) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii orizontale colorate apar pe pagina Linii sau dungi albe de-a lungul paginii Lipsesc linii subțiri din imagini Mesajul "Unsupported data for direct print: 3020" este imprimat după document. Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin rețea. (Pentru Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pe pagină apar dungi sau linii verticale colorate. Pete albe Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Reglați setările de culoare utilizând setarea personalizată din driverul imprimantei Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (9) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™.