Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (1) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautoriat din rețea
Cloud (3) Ce este Brother Web Connect? Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (3) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. Pe documentele imprimate apare linii late, orizontale, estompate(banding) Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol).
Mesaje de eroare (32) Înloc. Cerneală (Replace Ink) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac deschis (Cover is Open) Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Continui să primesc mesajul de eroare "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtiablocată. Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Detectare impos. (Cannot Detect) Document Blocat (Document Jam) După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Fără cartuş cerneală (No Ink Cartridge) Fără hârtie (No Paper Fed) Folosesc Windows Vista/ Windows 7 şi un echipament Brother conectat la reţea. Următoarea eroare "Error - Sent to Printer", "Sentto Printer" sau "Deleting - Printing" apare în coada de aşteptare pe PC. Hârtie incorectă (Wrong Paper) Hartie blocata (Paper Jam) Imprimantă blocată (Printer Locked) Imprimare impos. XX sau Impos. de inițializat XX (Unable to Print XX sau Unable to Initialize XX) (cuinstrucțiuni video) Insuf. cerneală (Ink Low) Memorie plină (Out of Memory) Mesajul de eroare “A file required cannot be found.(CC035)” apare când se apasă butonul “RemoteSetup” sau “Quick-Dial” în aplicaţia ControlCenter2. (pentru Macintosh) Montaţi cern inbox Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Out of Fax Memory (Memorie fax plină) Pe Status Monitor apare "Offline". Scan. Imposibil AX (Unable to Scan AX) Strat absorbant cerneală plin (Ink Absorber Full) / Cutia de absorție a cernelii este plină (Ink Absorber Pad Full) Tava de hârtie nu a fost detectată/ Tava #2 nu a fost detectată Temperat. Inalta (High Temperature) Temperat. Joasa (Low Temperature) Vol. de cerneală nu poate fi detectat (Cannot Detect Ink Volume) Mai mult
Fax (14) Întâmpin probleme la trimiterea unui fax. Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă la primirea faxurilor. Faxurile trimise sunt întotdeauna primite cu o linie neagră verticală. Imprimarea faxurilor primite și salvate în memorie. (Fax Storage) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. Mesajul „EROARE” sau „NG” apare în Raportul de verificare a transmisiei când încerc sătrimit un fax. Primirea faxurilor pe calculator pentru Windows (PC-FAX Receive) Salvarea faxurilor primite în memoria echipamentului Brother. (Fax Storage) Selectarea modului de recepţie. Transferarea faxurilor către PC când echipamentul are o problemă mecanică. Trimiterea unui fax Trimiterea unui PC-FAX Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Mai mult
Linux (14) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (22) Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (9) (Video) Alimentarea hârtiei A3/Ledger (Tava1) (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter (Video) Alimentarea unui plic (fanta de alimentare manuală) Alimentarea hârtiei în tavă. Alimentarea unui plic (fanta de alimentare manuală) Continui să primesc mesajul de eroare "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtiablocată. Document Blocat (Document Jam) Hartie blocata (Paper Jam) Hârtia Glossy nu se alimentează corect.
Imprimare (43) Îmbunătățirea calității slabe la imprimare. Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Când imprim documente care conțin tabele sau imagini cu linii, precum desene tehnice, liniile nu sunt drepte sau aliniate. Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună Când imprim un document în modul rapid, imprimarea este deplasată în partea de sus a hârtiei. Când imprim fotografii pe Brother Photo Paper (Seria BP71), zonele negre de pe poze arată verzui–negru sau culorile nu sepotrivesc cu cele ale fotografiei originale. Ce ar trebui să fac? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cerneala este încă umedă după imprimarea pe hârtie Glossy şi chiar după uscarea cernelii aceasta se intinde. De ce cartușele de cerneală color nu mai au cerneală, chiar dacă nu tipăresc niciodată sau rareori color? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) După înlocuirea sau repararea echipamentului Brother, la imprimarea de pe calculator se pot observa dungi colorateneuniforme. După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați automat ambele fețe ale hârtiei sau unei broșuri (Imprimare față-verso/duplex) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au terminat. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Imprimările din Windows Photo Viewer nu sunt clare. Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima fără margini (borderless). Nu pot imprima folosind echipamentul Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima pe echipamentul meu Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima utilizând dispozitivul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pe documentele imprimate apare linii late, orizontale, estompate(banding) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Viteza de imprimare este foarte mică atunci când folosesc XML Paper Specification Printer Driver. Mai mult
Scanare (51) "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum scanez o imagine şi o inserez într-o aplicaţie Windows XP? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) În timp ce scriu date pe un card media (memorie) în citituroul de carduri, fereastra de status nu se actualizează. Pare să fieîngheţată. Ce pot face? Încerc să utilizez un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu echipamentul sau descărcat de pe internet, şi nu pot scana dinWindows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, sau Windows Server 2012. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea paginilor multiple într-un singur fişier în loc ca fiecare scan să fie salvat ca fişier individual. Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru Windows (Scan to File) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru macOS 10.14 sau anterior (Scan to File) Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows Vista Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows XP Scanarea unui document în Mac OS X 10.7. Scanarea unui document și adăugarea acestuia la un e-mail (Pentru Macintosh) Scanarea unui document şi expedierea prin e-mail ca fişier ataşat folosind butonul SCAN de pe echipamentul Brother Scanarea unui document și trimiterea prin e-mail ca fișier anexat. (Pentru Windows) Scanarea unui document folosind "Scanner and Camera Wizard" (Expertului scaner şi aparat foto) dinWindows XP. Scanarea unui document în PaperPort™ folosind driverul TWAIN Scanati și salvați un document in format PDF utilizând butonul SCAN de la aparatul Brother (Scan to File) Scanați un document în Windows 8 și Windows 10. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Utilizez Windows XP. Nu pot scana cu ajutorul cablului USB. Ce pot face? Mai mult