Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Mesaje de eroare (26) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) Auto-diagnostic Blocaj intern (Jam Inside) Blocaj tava (Jam Tray) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Eroare cartus (Cartridge Error) Fără cilindru (No Drum) Fără toner (No Toner) Imprim.Impos. (Print Unable sau Print Unable XX) Înlocuire toner (Replace Toner) Memorie Plina (Out of Memory) Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare eroarea "Deconectat" (Offline). Prea puţin toner (Toner Low) Primesc în continuare mesajul de eroare „Terminare cilindru în curând” sau „Înlocuirecilindru” după ce înlocuiesc unitatea cilindrului cu una nouă. Scan imposibilă (Unable to Scan / Scan Unable) Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Toner consumat (TONER ENDED) Mai mult
Fax (2) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Linii negre de-a lungul paginii
Linux (13) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (24) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce este Brother iPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot vizualiza imaginile scanate salvate pe iCloud de pe iPhone / iPod touch sau iPad folosind Brother iPrint&Scan. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Pot utiliza AirPrint cu echipamentul meu Brother? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (6) (Video) Alimentarea hârtiei A5 pe latura scurtă/A4/Letter (Video) Alimentarea hârtiei A5 pe muchia lungă Alimentarea hârtiei în tavă. Blocaj intern (Jam Inside) Blocaj tava (Jam Tray) O pagină goală este alimentată de la aparatul meu Brother, deși nu încerc să imprim sau să copiez documente.
Imprimare (29) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Activarea sau dezactivarea modului Toner Save (Economisire toner) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă cu calitatea la imprimare. Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii negre de-a lungul paginii Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima utilizând dispozitivul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Mai mult
Scanare (41) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android ™) folosind Brother iPrint & Scan? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ Scanarea folosind un dispozitiv mobil. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încerc să utilizez un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu echipamentul sau descărcat de pe internet, şi nu pot scana dinWindows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, sau Windows Server 2012. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima dar nu pot scana în rețea. (Pentru Macintosh) Pot imprima dar nu pot scana în reţea. (Pentru Windows) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima de pe şi scana către iPhone, iPod touch şi iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier în loc de salvarea fiecărei pagini scanate într-un fișierseparat. Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru Windows (Scan to File) Scanarea și salvarea unui document în format PDF pentru macOS 10.14 sau anterior (Scan to File) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document în Mac OS X 10.7. Scanarea unui document și adăugarea acestuia la un e-mail (Pentru Macintosh) Scanați un document în Windows 8 și Windows 10. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Utilizez Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bit edition. Nu pot scana din Corel® Paint Shop Pro® X cuajutorul driverului WIA. Ce pot face? Mai mult