Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (1) Protejați echipamentul Brother împotriva accesului neautorizat din rețea
Copiere (5) Când efectuez o copie, imaginea sau textul este tăiat. Când imprim, paginile sunt pătate cu cerneală. Efectuarea unei copii a ambelor părţi ale unui card ID. Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au consumat. Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol).
Mesaje de eroare (31) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. Cerneală (Replace Ink) Absorb cerneală plin (Ink Absorber Full) Am configurat metoda "IP Config" a echipamentului pe "Auto" pentru a prelua automat o adresă IP, cu toate acestea s-a schimbat pe"Static". Primesc un mesaj de eroare ce indică faptul că adresa IP nu este unică, sau un document pe care nu îl aşteptam esteimprimat de echipament. Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac Deschis (Cover is Open) Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Când instalez suita MFL-Pro de pe CD-ROM sau pachetul complet de drivere & aplicaţii descărcat de la secţiunea "Descărcări"primesc mesajul de eroare "IS052 InstallNetworkDriver". Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Continui să primesc mesajul "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtia blocată. Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Detectare impos. (Cannot Detect) După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Fara Hartie (No Paper Fed) Fără cartuş cerneală (No Ink Cartridge) Folosesc Windows Vista/ Windows 7 şi un echipament Brother conectat la reţea. Următoarea eroare "Error - Sent to Printer", "Sentto Printer" sau "Deleting - Printing" apare în coada de aşteptare pe PC. Hartia blocata (Paper Jam) Hârtie incorectă (Wrong Paper) Imprim. Imposib. 3X (Unable to Print 3X) Imprim. Imposib. 5X (Unable to Print 5X) Imprim. Imposib. 7X (Unable to Print 7X) Imprim. imposibilă (Unable to Print XX) Insuf. cerneală (Ink Low) Memorie Plina (Out of Memory) Montaţi cern inbox Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Pe Status Monitor apare "Offline". Scan. Imposibil AX (Unable to Scan AX) Temperat. Inalta (High Temperature) Temperat. Joasa (Low Temperature) Vol. de cerneală nu poate fi detectat (Cannot Detect Ink Volume) Mai mult
Fax (3) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au consumat. Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol).
Linux (14) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (22) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (7) Alimentarea hârtiei în tavă Alimentarea plicurilor Continui să primesc mesajul "Paper Jam" (Blocaj hârtie) după ce am înlăturat hârtia blocată. Cum ştiu pe ce parte trebuie sa aşez hârtia foto în tavă? Echipamentul meu Brother alimentează mai multe coli în același timp. Hârtia Glossy nu se alimentează corect. Hartia blocata (Paper Jam)
Imprimare (40) Îmbunătățirea calității slabe la imprimare. În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună Când imprim, paginile sunt pătate cu cerneală. Când imprim fotografii pe Brother Photo Paper (Seria BP71), zonele negre de pe poze arată verzui–negru sau culorile nu sepotrivesc cu cele ale fotografiei originale. Ce ar trebui să fac? Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Creaţi sau vizualizaţi un document XML Paper Specification De ce cartușele de cerneală color nu mai au cerneală, chiar dacă nu tipăresc niciodată sau rareori culori? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) După înlocuirea sau repararea echipamentului Brother, la imprimarea de pe calculator se pot observa dungi colorateneuniforme. După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Echipamentul imprimă doar o copie a documentului deşi am dat la imprimat două sau mai multe. (Pentru Windows 2000/XP şi WindowsVista) Imprimare pe ambele părţi ale paginii? (imprimarea duplex manuală) Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați folosind doar cartușul negru când cartușele color s-au consumat. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Imprimările din Windows Photo Viewer nu sunt clare. La selectarea imprimării în grayscale (tonuri de gri) din driverul imprimantei, se utilizează doar cerneală neagră sau suntutilizate toate cartuşele de cerneală pentru a produce imaginea în tonuri de gri? Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima fără margini (borderless). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima utilizând dispozitivul Brother într-o rețea wireless (Windows) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Una sau mai multe culori nu sunt imprimate (gol). Mai mult
Scanare (54) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez un document, aplicație de scanare se blochează. (OS X 10.11) Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce conexiune pot utiliza pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum scanez o imagine şi o inserez într-o aplicaţie Windows XP? Cum scanez un document din Galeria de imagini a Windows Vista? Cum scanez un document în Mac OS X 10.6? Cum se pornește și cum se utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru Macintosh) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Folosesc Macintosh. Pentru ce este folosită opţiunea PreScan (Prescanare)? Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încerc să utilizez un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu echipamentul sau descărcat de pe internet, şi nu pot scana dinWindows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, sau Windows Server 2012. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima dar nu pot scana în rețea. (Pentru Macintosh) Pot imprima dar nu pot scana în reţea. (Pentru Windows) Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot vizualiza sau edita documente pe dispozitivul mobil Android™ care au fost scanate folosind echipamentul Brother? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows Vista Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows XP Scanarea unui document în Mac OS X 10.7. Scanarea unui document și adăugarea acestuia la un e-mail (Pentru Macintosh) Scanarea unui document şi expedierea prin e-mail ca fişier ataşat folosind butonul SCAN de pe echipamentul Brother Scanarea unui document şi salvarea imaginii scanate într-un folder de pe un hard disk local sau din reţea folosind butonul SCAN depe echipamentul Brother Scanarea unui document și trimiterea prin e-mail ca fișier anexat. (Pentru Windows) Scanarea unui document folosind "Scanner and Camera Wizard" (Expertului scaner şi aparat foto) dinWindows XP. Scanati și salvați un document in format PDF utilizând butonul SCAN de la aparatul Brother (Scan to File) Scanați și salvați un document în format PDF pentru Macintosh (Scanare către fișier) Scanați și salvați un document în format PDF pentru Windows (Scanare către fișier) Scanați un document și salvați imaginea scanată într-un folder de pe un hard disk local sau de rețea utilizând butonulScanare de pe echipamentul meu Brother Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Utilizez Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bit edition. Nu pot scana din Corel® Paint Shop Pro® X cuajutorul driverului WIA. Ce pot face? Utilizez Windows XP. Nu pot scana cu ajutorul cablului USB. Ce pot face? Mai mult