Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (8) Care sunt funcțiile echipamentului și pot administratorii să restricționeze accesul pentru utilizatori? <Restricționareafuncțiilor și instrucțiuni pentru administratori> Configurarea funcţiei Secure Function Lock 3.0 (Blocarea securizată a funcţiilor 3.0) folosind Web Based Management Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Modificarea setărilor echipamentului de pe calculator. Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Restricționarea modificării setărilor de pe echipament pentru utilizatori. Restricționați funcțiile disponibile pe echipamentul dvs. Brother și numărul de imprimări.
Copiere (14) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (17) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) (Video) înlocuiți cartușul de toner 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum", sau "Drum End Soon" sau "DrumStop" după ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă. DimensNeconc (Size Mismatch) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava pentru imprimarea faţă-verso Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare "Offline". Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Mai mult
Fax (15) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Linux (4) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Imprimarea din Raspbian light (Linux) Imprimarea din Raspbian (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux)
Mobil (9) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan?
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (16) (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Blocaj tava MF (Jam MP Tray) Cute ale plicurilor Cute sau încreţituri După terminarea hârtiei din tava selectată, echipamentul Brother imprimă pe un alt format de hârtie și alt tip dehârtie dintr-o altă tavă. Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava pentru imprimarea faţă-verso Imagine înclinată Încărcarea şi imprimarea hârtiei groase şi a etichetelor utilizând tava MF Încărcarea şi imprimarea hârtiei groase utilizând tava pentru hârtie Încărcarea şi imprimarea pe hârtie simplă, antet, hârtie colorată, hârtie subţire şi hârtie reciclată cu ajutorul tăvii de hârtie Încărcarea şi imprimarea pe hârtie simplă, Letterhead, color, subţire, reciclată şi pentru corespondenţă în tava MF Încărcarea şi imprimarea plicurilor utilizând tava MF Ondulată sau vălurită Mai mult
Imprimare (41) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Calitate slabă Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Creaţi sau ştergeţi profilul de imprimare (Windows®) Cute ale plicurilor Cute sau încreţituri Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Imprimare Securizată (Macintosh) Imprimare securizată (Windows®) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimaţi în format afiş (Windows®) Imprimaţi în format broşură (Windows®) Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Macintosh) Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Windows®) Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Ondulată sau vălurită Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Totul negru Urme negre de toner pe pagină Utilizaţi un macro de pe calculator (Windows®) Mai mult
Scanare (6) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS)