Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Copiere (12) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Linii pe latul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (21) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) (Video) ÎNLOCUIȚI TONERUL. 2 feţe dezact. (2-sided Disabled) Aliment. manuală (Manual Feed) Auto-diagnostic Blocaj interior (Jam Inside) (Cu instrucțiuni video) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj Tava (1) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Imprim.Impos. (Print Unable sau Print Unable XX) Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare "Offline". Prea puţin toner (TONER LOW) Primesc în continuare mesajul de eroare „Replace Drum” sau „Drum End Soon” după ceînlocuiesc unitatea cilindrului cu una nouă. Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Toner consumat (TONER ENDED) Mai mult
Fax (13) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Calitate slabă Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Linii pe latul paginii Ondulată sau vălurită Pete de toner Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Linux (13) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Imprimarea din Raspbian light (Linux) Imprimarea din Raspbian (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Mai mult
Mobil (19) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Ce este AirPrint? Ce este Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Mai mult
Altele (2) Echipamentul meu Brother nu se alimentează. Un pointer de mouse continuă să focalizeze pe Brother Status Monitor de pe desktop când folosesc sau pornesc alte aplicații.
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (13) (Video) Alimentarea hârtiei (Video) Alimentarea unui plic (fanta de alimentare manuală) Alimentarea hârtiei în tavă. Blocaj interior (Jam Inside) (Cu instrucțiuni video) Blocaj spate (Jam Rear) Blocaj Tava (1) Blocare 2 feţe (Jam 2-sided) Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Eliberarea blocajelor de hârtie. Imagine înclinată Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Mai mult
Imprimare (47) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Activarea sau dezactivarea modului Toner Save (Economisire toner). Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anulați sarcinile de imprimare utilizând panoul de control al imprimantei. Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Calitate slabă Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cute sau încreţituri De curând, când imprim un document din tava de alimentare manuală, echipamentului Brother îi ia mai mult timp decât de obiceipentru a începe alimentarea hârtiei. Cum pot reduce durata de timp necesară începerii alimentării hârtiei? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Echipamentul meu Brother nu imprimă prin wireless de pe un calculator Macintosh când pe LCD esteafișat "Deep Sleep". Fundal gri Imagine înclinată Imprimare pe plicuri, etichete sau hârtie groasă din fanta de alimentare manuală. Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Linii pe latul paginii Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Ondulată sau vălurită Opriți alimentarea cu hârtie de două ori prin aparat atunci când imprimați pagini individuale cu 2 fețe (duplex)pornite în driverul imprimantei. (Numai pentru Windows® ) Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pete de toner Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Totul negru Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Scanare (10) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe sau scana către dispozitivul meu (iPhone, iPod touch,iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima sau scana de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea/ scanarea cu un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima sau scana când folosesc iPrint&Scan de pe dispozitivul mobil Android™. Pot imprima de pe sau scana către un Smartphone Android™? Pot imprima și scana folosind un dispozitiv iPhone, iPod touch și iPad? Mai mult