Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (7) Înregistrarea unui card IC pentru autentificarea utilizatorilor în Secure Function Lock Configurarea autentificării Active Directory® utilizând Management bazat pe web Configurarea autentificării LDAP utilizând Management bazat pe web Configurarea modului public pentru Secure Function Lock 3.0 Configure Secure Function Lock 3.0 Using Web Based Management Resetaţi aparatul dumneavoastră Brother Restricționarea funcțiilor disponibile pe echipamentul dvs. Brother și a numărului de imprimări.
Cloud (3) Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (7) Alte probleme Copierea în modul de economisire a cernelii Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale Mărirea sau micşorarea imaginilor copiate Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării
Mesaje de eroare (26) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înlocuiți cerneala Aliment. manuală (Manual Feed) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Capac deschis (Cover is Open) Când instalez driver-ele, Norton AntiVirus afişează o Alertă de Securitate ce stipuleată că o aplicaţie de risc mediu "xxxxx.exeis attempting to connect to a DNS server" (xxxxx.exe încearcă să se conecteze la un server DNS). Ce trebuie să fac? Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Detectare impos. (Cannot Detect) Document Blocat (Document Jam) După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Fara hartie (No Paper Fed) Folosesc Windows Vista/ Windows 7 şi un echipament Brother conectat la reţea. Următoarea eroare "Error - Sent to Printer", "Sentto Printer" sau "Deleting - Printing" apare în coada de aşteptare pe PC. Hartie blocata (Paper Jam) Imprim. imposibilă (Unable to Print XX) Imprimantă blocată (Printer Locked) Insuf. cerneală (Ink Low) Memorie plină (Out of Memory) Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Out of Fax Memory (Memorie fax plină) Pe Status Monitor apare "Offline". Scan imposibilă (Unable to Scan / Scan Unable) Tava de hârtie este pe jumătate plină dar este afișat mesajul de prea puțină hârtie. Tavă 1 hârtie nedetectată/ Tavă 2 hârtie nedetectată Temperat. Inalta (High Temperature) Temperat. Joasa (Low Temperature) Vol. de cerneală nu poate fi detectat (Cannot Detect Ink Volume) Mai mult
Fax (19) Am o problemă la primirea faxurilor. Cânc încerc să trimit un fax, pe Raportul de verificare a transmisiei apare "ERROR" sau"NG". Comenzi de recepţionare de la distanţă Confirmarea că faxul trimis a fost primit corect. Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale Dezactivarea Recepţie în memorie Faxurile trimise sunt întotdeauna primite cu o linie neagră verticală. Imprimarea unui fax stocat în memoria aparatului Nu pot primi un fax color. De ce? Primirea faxurilor pe calculator pentru Windows (PC-FAX Receive) Redirecţionarea automată a faxurilor primite către un alt aparat Schimbarea opţiunilor de Recepţie în memorie Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Selectarea modului de recepţie. Stocarea faxurilor primite în memoria aparatului Trimiterea unui fax Utilizați Recepție PC-Fax pentru a transfera faxurile primite pe calculator (numai pentru Windows®) Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării Mai mult
Linux (14) Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună (Linux( Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (13) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (19) (Video) Alimentarea hârtiei A3/Ledger (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Document Blocat (Document Jam) Documentul este blocat în interiorul unităţii ADF Documentul este blocat în partea de jos a unităţii ADF Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Echipamentul meu Brother alimentează mai multe coli de hârtie împreună. Hartie blocata (Paper Jam) Hârtia este blocată în fața aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Încărcarea documentelor în alimentatorul automat de documente (ADF) Încărcarea documentelor pe sticla scanerului Încărcarea hârtiei în tava multifuncţională (tava MF) Încărcaţi hârtia foto în tava de hârtie #1 Încărcați hârtie format A3, Ledger sau Legal în tava de hârtie #1 / tava de hârtie #2 / tava de hârtie #3 Încărcați hârtie format A4, Letter sau Executive în tava de hârtie #1 / tava de hârtie #2 / tava de hârtie #3 Încărcaţi plicurile în tava de hârtie #1 Scoateți documentele de mici dimensiuni blocate în unitatea ADF Scoateți resturile de hârtie Mai mult
Imprimare (39) Îmbunătățirea calității slabe la imprimare. În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Alte probleme Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Când imprim poze, calitatea culorii nu este bună Când imprim fotografii pe Brother Photo Paper (Seria BP71), zonele negre de pe poze arată verzui–negru sau culorile nu sepotrivesc cu cele ale fotografiei originale. Ce ar trebui să fac? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Cerneala este încă umedă după imprimarea pe hârtie Glossy şi chiar după uscarea cernelii aceasta se intinde. Corectarea alimentării pentru a elimina liniile verticale De ce cartușele de cerneală color nu mai au cerneală, chiar dacă nu tipăresc niciodată sau rareori color? Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) După înlocuirea sau repararea echipamentului Brother, la imprimarea de pe calculator se pot observa dungi colorateneuniforme. După înlocuirea unui cartuș de cerneală, se afișează „Fără cartuș de cerneală” sau „Nu se poatedetecta” și nu pot imprima. Imprimarea automată în format broşură (Windows®) Imprimarea automată pe ambele feţe ale colii de hârtie (Imprimare faţă-verso automată) (Mac) Imprimarea automată pe ambele feţe ale colii de hârtie (Imprimare faţă-verso automată) (Windows®) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea în format poster (Windows®) Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima fără margini (borderless). Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Prevenirea pătării documentelor și a blocajelor de hârtie (Mac) Prevenirea pătării documentelor și a blocajelor de hârtie (Windows®) Reducerea zgomotului la imprimare Schimbați opțiunile definite dacă aveți probleme la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Verificarea alinierii imprimării de pe aparatul Brother Verificarea calităţii imprimării Mai mult
Scanare (34) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încerc să folosesc un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu aparatul sau descărcat de pe Internet și nu pot scana de peWindows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 sau Windows Server2022. "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Alte probleme Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Configurarea unei scanări către un profil SharePoint® Configurarea unui profil de Scanare către FTP Configurarea unui profil de Scanare către reţea Crearea unei Perechi cheie client utilizând Web Based Management Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Exportul unei Perechi cheie client utilizând Web Based Management Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Importul unei chei publice de server utilizând Web Based Management Imprimarea sau scanarea din aplicația Brother iPrint&Scan folosind funcția NFC de pe dispozitivul mobil Android™. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încărcarea documentelor în alimentatorul automat de documente (ADF) Încărcarea documentelor pe sticla scanerului Nu se poate scana din Alimentatorul automat de documente (ADF), dar echipamentul scanează de pe fereastra scanerului (Windows) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Salvarea datelor scanate într-un folder ca fişier PDF Salvarea datelor scanate într-un folder sub formă de fişier PDF utilizând modul avansat al ControlCenter4 (Windows®) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter4 Modul rezidenţial (Windows®) Scanarea folosind Nuance™ PaperPort™ 14SE sau alte aplicații Windows Scanarea într-un fişier text editabil folosind OCR Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Trimiterea datelor scanate către un server de e-mail Mai mult