Cerneală, toner, benzi și etichete termice, Brother Mențineți echipamentele în stare perfectă de funcționare utilizănd cartușe originale de cerneală și toner, benzi și etichete termice, hârtie de cea mai bună calitate și piese de schimb care se înlocuiesc ușor. Explorați toate consumabilele
Managed Print Services Gestionați și optimizați-vă flota de tipărire cu un program de leasing de imprimare Aflați mai multe
Funcții avansate (pentru Administratori) (7) Activarea funcţiei de blocare a setărilor Control setări driver imprimantă (disponibil numai pentru Windows®) Cum se utilizează Driver Deployment Wizard (disponibil doar pentru Windows) Restricționarea accesului calculatoarelor care accesează echipamentul Brother. Restricționarea modificării setărilor de pe echipament pentru utilizatori. Restricționați funcțiile disponibile pe echipamentul Brother și numărul de printuri. Schimbarea parolei de blocare a setărilor
Cloud (4) Ce este Brother Web Connect? Conectați-vă aparatul și imprimați folosind Native Printing (ChromeOS) Configurarea funcției pictogramei Web (Brother Web Connect). Imprimarea/ Scanarea în Cloud
Copiere (18) Calitate slabă Copierea pe ambele feţe ale hârtiei (copierea faţă-verso) Copierea unui card de identitate Cute sau încreţituri Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Mărirea sau micşorarea imaginilor copiate Ondulată sau vălurită Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Mesaje de eroare (26) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Înloc. cilindru (Replace Drum) (Video) înlocuiți cartușul de toner Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când rulez utilitarul de actualizare a firmware-ului sau utilitarul de instalare I-FAX, pe ecranul PC-ului apare mesajul„Programul nu a funcţionat”. Ce pot face? Cilin pe termin (Drum End Soon) Cilindru ! (Drum !) Continui să primesc mesajul de eroare "Replace Drum", sau "Drum End Soon" sau "DrumStop" după ce am înlocuit unitatea de cilindru cu una nouă. Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. DimensNeconc (Size Mismatch) Document Blocat (Document Jam) Eroare dimens DX sau Eroare dim. 2 feţe (Size Error DX sau Size Error 2-sided) Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată în tava pentru imprimarea faţă-verso I cannot install the driver because an error message appears on my PC (Windows XP). Mesajul de eroare „No machine found” (niciun echipament găsit) apare când am instalat drivere cu conexiuneUSB (pentru Windows). Nepotrivire tip media sau nepotrivire media(Media Type Mismatch sau Media Mismatch) Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Pe Macintosh primesc un mesaj care mă informează că "The optical photoconductor needs to be replaced./ The paper tray isalmost empty. " (Unitatea de cilindru trebuie înlocuită/Tava de hârtie este aproape goală). Pe Status Monitor apare "Offline". Prea puţin toner (TONER LOW) Tocmai am înlocuit cartuşul de toner şi ecranul LCD continuă să afişeze mesajul "Toner Low" / "ReplaceToner" / "Toner Ended" şi ledul Toner este încă aprins sau clipeşte. Mai mult
Fax (31) Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Am o problemă la primirea faxurilor. Am probleme la trimiterea faxurilor. Calitate slabă Configurarea echipamentului meu Brother pentru a direcţiona faxurile primite căre o altă locaţie. Confirmarea că faxul trimis a fost primit corect. Cute sau încreţituri Dezactivarea Recepţie în memorie Faxurile trimise sunt întotdeauna primite cu o linie neagră verticală. Fundal gri Imagine înclinată Imprimare cu goluri Imprimarea faxurilor primite și salvate în memorie. (Fax Storage) Imprimarea unui raport care va afişa o listă cu faxurile trimise şi primite. Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Mesajul „EROARE” sau „NG” apare în Raportul de verificare a transmisiei când încerc sătrimit un fax. Ondulată sau vălurită Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Primirea faxurilor pe calculator pentru Windows (PC-FAX Receive) Redirecţionarea automată a faxurilor primite către un alt aparat Schimbarea opţiunilor de Recepţie în memorie Selectarea modului de recepţie. Stocarea faxurilor primite în memoria aparatului Trimiterea unui fişier imagine ca fax de pe calculator folosind aplicaţiile software ControlCenter4 şi Brother PC-FAX (PentruWindows) Urme negre de toner pe pagină Mai mult
Linux (15) Caracaterele mari nu sunt imprimate corect. (Linux) Cerințele de port pentru aplicația firewall pentru Scan Key Tool (Linux) Cum să utilizați funcțiile Scan-key-tool. (Scanare către Fișier, Scanare către Imagine sau Scanare către Email) (Linux) Dezinstalarea driver-elor de imprimantă (Linux) Echipamentul meu imprimă 2-fețe când selectez 1-față din driver (Linux) Imprimarea din Raspbian light (Linux) Imprimarea din Raspbian (Linux) Instalarea driver-ului este finalizată cu succes, însă nu pot imprima. (Linux) Instalarea driver-ului s-a efectuat cu succes dar nu pot imprimat din Redhat, Fedora, sau CentOS (Linux) Instalarea simplă a driver-ului de imprimantă folosind un utilitar. (Linux) Nu pot instala driverul utilizând Driver Install Tool. (Linux) Numele driver-ului descărcat este diferit de numele echipamentului meu. (Linux) Pot folosi imprimanta Brother cu o versiune Linux 64 bit? (Linux) Primesc "Filter" brlpdwrapper[nume model] "pentru imprimanta" [nume model]"indisponibil: eroarea Nuexistă un astfel de fișier sau director" pe Gentoo (Linux) Scanare utilizând XSane sau GIMP (Linux) Mai mult
Mobil (21) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Actualizarea firmware-ului de pe echipament folosind Brother iPrint&Scan (Android/iOS). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Documentele scanate pe dispozitivul mobil Android™ nu sunt afişate în lista cu documente a aplicaţiei Brother Image Viewer. Imprimanta mea durează mult să înceapă să imprime atunci când folosesc Airprint. (iOS 16) Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Mai mult
Alimentare hârtie / Blocare hârtie (19) (Video) Alimentarea hârtiei A4/Letter Cute ale plicurilor Cute sau încreţituri Document Blocat (Document Jam) Documentul este blocat în partea superioară a unităţii ADF Documentul este blocat sub capacul pentru documente Hârtia este blocată în interiorul aparatului Hârtia este blocată în spatele aparatului Hârtia este blocată în tava de hârtie Hârtia este blocată în tava MF Hârtia este blocată în tava pentru imprimarea faţă-verso Imagine înclinată Încărcarea hârtiei groase în tava de hârtie Încărcarea hârtiei în tava multifuncţională (tava MF) Încărcarea hârtiei simple, antet, hârtiei colorate, hârtiei subţiri şi hârtiei reciclate în tava de hârtie Încărcarea şi imprimarea pe hârtie groasă şi etichete cu ajutorul tăvii MF Încărcarea şi imprimarea pe plicuri utilizând tava MF Îndepărtaţi bucăţile mici de hârtie blocate în unitatea ADF Ondulată sau vălurită Mai mult
Imprimare (58) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Anulaţi o acţiune de imprimare Anumite caractere lipsesc la imprimarea fişierelor PDF din Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat®Reader®/Adobe® Reader®. Ce pot face pentru a corecta problema? Calitate slabă Ce este Storage PC Print Data (Salvarea datelor de imprimare de pe PC) folosind Active Directory®? (Windows) Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Creaţi sau ştergeţi profilul de imprimare (Windows®) Cute ale plicurilor Cute sau încreţituri Documentele imprimate sunt incomplete sau apare un ecran albastru la imprimarea sau utilizarea PC-FAX după o actualizare Windows10 (Martie 2021) Fundal gri Imagine înclinată Imprimanta mea durează mult să înceapă să imprime atunci când folosesc Airprint. (iOS 16) Imprimare cu goluri Imprimare Securizată (Macintosh) Imprimare securizată (Windows®) Imprimarea automată pe ambele fețe ale hârtiei sau în format broșură Imprimarea datelor din Clipboard în Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimarea documentelor din iPrint & Scan Brother atunci când utilizați un dispozitiv mobil Android™ . Imprimarea unui fişier PDF sau a unor documente din aplicaţia Brother iPrint&Scan când utilizaţi un WindowsPhone. Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimaţi în format afiş (Windows®) Imprimaţi în format broşură (Windows®) Imprimaţi mai mult de o pagină pe o singură coală de hârtie (N în 1) (Windows®) Imprimați o pagină web din Brother iPrint&Scan când utilizați iPhone, iPod touch și iPad. Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Macintosh) Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Windows®) Imprimați poze sau documente din aplicația Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Linii albe în josul paginii Linii albe de-a latul paginii Linii albe, benzi sau striaţii de-a curmezişul paginii Linii de-a curmezişul paginii Linii negre pe lungul paginii Mesajul de eroare "No AirPrint Printers Found" apare când apăs pictograma Print de pe dispozitivul mobil ( iPhone,iPod touch, iPad ). Modificarea setărilor driverului imprimantei (Windows/macOS) Nu pot găsi unele opţiuni în fereastra Print. (Pentru OS X v10.7.X până la 10.15) Nu pot imprima de pe calculator prin rețea. (Pentru Windows) Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot imprima utilizând aparatul meu Brother într-o rețea wireless (Mac) Nu pot imprima dupa un update Windows 10 (iunie 2020) Ondulată sau vălurită Pagina imprimată nu este aliniată corect sau dimensiunea documentului imprimat este redusă la imprimarea documentului dinMicrosoft Word 2010. Pete albe sau negre la intervale de 94 mm Pete de toner Pete pe paginile imprimate (Fixare slabă) Pot imprima toate formatele PDF de pe dispozitivul meu (Android™) folosind Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (Android™) folosind the Brother iPrint&Scan? Pot selecta tăvile de hârtie de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch şi iPad) folosind Brother iPrint&Scan? Reducerea consumului de toner Reducerea zgomotului la imprimare Soluții posibile pentru problemele de calitate la imprimare Statusul imprimantei este Offline (Deconectat) sau Paused (Pauză). Totul negru Urme negre de toner pe pagină Utilizaţi un macro de pe calculator (Windows®) Mai mult
Scanare (59) În Brother iPrint&Scan (pentru dispozitive mobile) apare mesajul de eroare "No Supported Devices Found" (Nu afost găsit niciun echipament suportat) . Încărcarea documentelor scanate pe un server CIFS "ControlCenter needs to be updated." (ControlCenter trebuie actualizat) - macOS 10.15 Catalina Am instalat Pachetul complet drivere & aplicații, dar unele aplicații nu au fost instalate. (Pentru Windows 10) Când încerc să scanez folosind ControlCenter4 sau ControlCenter3 pentru Windows, primesc mesajul de eroare"Error CC3-202.", "Error CC4-202", "Error CC3-205" sau "Error CC4-205. Când scanez un document folosind ControlCenter, dimensiunea fişierului scanat este prea mare. Când încerc să scanez către OCR primesc următorul mesaj de eroare "This feature is not available because there is no OCR Softwareinstalled" (Această funcţie nu este disponibilă deoarece nu există un software OCR instalat). Când utilizez aplicaţia Brother iPrint&Scan pe dispozitivul mobil Android™ apare o margine pe partea dreaptă a documentuluiscanat. Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (iPhone, iPod touch, iPad) folosind BrotheriPrint&Scan? Ce tip de conexiune pot folosi pentru a imprima de pe dispozitivul meu (Android™) folosind BrotheriPrint&Scan? Combinați mai multe documente scanate într-un singur fișier cu PaperPort™ Configurarea unui profil de Scanare către reţea Cum pornesc expertul scaner și aparat foto în Windows Vista/ Windows 7? Cum scanez o imagine şi o inserez într-o aplicaţie Windows XP? Cum se pornește și utilizează DeviceSelector pentru a configura scanerul? (Pentru macOS 10.14 sau anterior) Datele scanate sunt ataşate unei aplicaţii de E-mail pe care nu o folosesc în mod uzual, sau apare mesajul de eroare careindică faptul că nicio aplicaţie implicită de Email nu este înregistrată pe calculatorul meu (CC4-121-[codul de eroare])când încerc să scanez un document direct în aplicaţia mea de E-mail folosindControlCenter4 sau tasta SCAN de pe echipamentul meu Brother. Deschideți "Scanere și camere" și proprietățile. Folosesc funcția Scanare către e-mail (server de e-mail) pentru a trimite un document scanat direct la o adresă de e-mail.Deoarece furnizorul nostru necesită o autentificare pentru serverul SMTP, nu mai pot utiliza această funcție. Funcția de scanare în rețea nu funcționează atunci când apăsați tasta de scanare de pe panoul de control alimprimantei Brother. (Pentru Windows) Imprimarea/ scanarea folosind un dispozitiv mobil Imprimați sau scanați utilizând aplicația Brother iPrint & Scan pentru dispozitive mobile (Android / iOS) Încărcarea datelor scanate pe un server FTP Încărcarea datelor scanate prin intermediul unui server SharePoint® Încerc să utilizez un driver Brother de pe CD-ul furnizat cu echipamentul sau descărcat de pe internet, şi nu pot scana dinWindows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, sau Windows Server 2012. Nu pot găsi computerul de destinație în rețea atunci când încerc să scanez un document utilizând tasta descanare sau panoul de control al aparatului. Nu pot imprima sau scana când folosesc Brother iPrint&Scan de pe dispozitivul meu mobil Windows Phone. Nu pot scana în reţea deoarece şi primesc eroarea "CC031" sau "MTW012". (Mac OS X) Nu pot scana prin USB. (Mac OS X) Paginile sunt negre la vizualizarea documentelor scanate pe dispozitivul mobil Android™ folosind aplicaţia Brother ImageViewer. Partajez echipamentul meu Brother. Pot imprima dar nu pot scana. Pot imprima dar nu pot scana în rețea. (Pentru Macintosh) Pot imprima dar nu pot scana în reţea. (Pentru Windows) Primesc un mesaj de eroare când încerc să configurez setările driverului de scanare TWAIN. (Windows XP/WindowsVista/Windows 7) Salvarea datelor scanate în folderul dvs. când funcțiile de securitate în rețea sunt activate. (ActiveDirectory® Authentication / LDAP Authentication) Salvarea datelor scanate într-un folder ca fişier PDF Salvarea datelor scanate într-un folder sub formă de fişier PDF utilizând modul avansat al ControlCenter4 (Windows®) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter2 (Macintosh) Salvaţi datele scanate într-un director ca fişier PDF utilizând ControlCenter4 Modul rezidenţial (Windows®) Scanare către fişier ataşat e-mail Scanare simplă către E-mail (Easy Scan to E-mail) Scanarea către fişier ataşat de e-mail utilizând ControlCenter2 (Macintosh) Scanarea către fişier ataşat de e-mail utilizând modul avansat ControlCenter4 (Windows®) Scanarea către un fișier atașat la un Email folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanarea din aplicaţie Brother iPrint&Scan folosind Windows Phone. Scanarea mai multor pagini într-un singur fișier cu mai multe pagini în loc de salvarea fiecărui scanîntr-un fișier separat. Scanarea unei imagini şi introducerea acesteia într-o aplicaţie Office 2007.(Pentru Windows Vista sau mai recent) Scanarea unui document în OS X 10.8/macOS 10.12 sau mai recent. Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows Vista Scanarea unui document dintr-o aplicaţie din Windows XP Scanarea unui document folosind "Scanner and Camera Wizard" (Expertului scaner şi aparat foto) dinWindows XP. Scanarea unui document în Windows 8 și Windows 10 Scanarea către un fișier text editabil (OCR) folosind ControlCenter4 Home Mode (Windows) Scanaţi din aplicaţia Brother iPrint&Scan folosind un iPhone, iPod touch sau iPad. Schimbarea setărilor de scanare pentru scanarea din ControlCenter2 sau folosind tasta SCAN (Pentru Macintosh) Schimbarea setărilor pentru scanare din ControlCenter4 sau pentru tasta SCAN (Pentru Windows) Trimiterea datelor scanate către un server de e-mail Trimiterea datelor scanate către adresa dvs. de email când funcția de securitate în rețea este activată.(Active Directory® Authentication / LDAP Authentication / Secure Function Lock) Utilizez Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64-bit edition. Nu pot scana din Corel® Paint Shop Pro® X cuajutorul driverului WIA. Ce pot face? Utilizez Windows XP. Nu pot scana cu ajutorul cablului USB. Ce pot face? Mai mult